Kleding

Senioren

Als je van plan bent om competitie te gaan spelen dan behoor je het clubtenue aan te schaffen. Dit bestaat uit een zwarte broek en een door Jonas zelf ontworpen shirt.

Het shirt kan eventueel eerst gepast worden bij Intersport Veldhuis. Waarna je je maat doorgeeft aan Jolanda Wolterman via shirt@vvjonas.nl, die ervoor zorgt dat je het juiste shirt met borst-/rugnummer ontvangt. De kosten van het shirt worden bij de contributie verrekend.

De zwarte broek is ook verkrijgbaar bij Intersport Veldhuis. Deze kun je meteen in de winkel aanschaffen. Het shirt en broek zijn eigendom van het lid.

Adres Intersport Veldhuis

Breestraat 10-14
1941 EJ Beverwijk

Jeugd

Omdat jeugdleden nog volop in de groei zitten is er voor gekozen dat jeugdleden een shirt huren van de vereniging. Hiervoor betalen zij jaarlijks € 10,-. Het shirt blijft daarmee eigendom van de vereniging. Mocht het shirtje te klein worden neem dan contact op met de jeugdcommissie, via jeugdcommissie@vvjonas.nl.

Het zwarte broekje dient wel zelf te worden aangeschaft, en blijft eigendom van het lid.