Op maandag 21 augustus en woensdag 23 augustus starten de zaaltrainingen alweer!
15 augustus 2017
Dames 1 maakt zich op voor nieuw seizoen.
1 september 2017
Alles

Jaarverslag beachvolleybal zomer 2017

Van begin mei tot half augustus zijn er weer beachvolleybaltrainingen verzorgd op het strand van Wijk aan Zee. Dit seizoen hebben 75 enthousiaste beachers deelgenomen aan de trainingen. Dit ledenaantal blijft de afgelopen jaren vrijwel gelijk. Zij hebben, verdeeld over 8 groepen, ieder op hun eigen niveau getraind. Op dinsdagavond trainden 2 groepen, beiden Dames Hoog. Op woensdagavond trainden de overige 6 groepen (A/B/C/CMV jeugd, Dames Midden/Laag, Heren Midden en Heren Hoog).

Aangezien veel materialen verouderd zijn/raken, wordt dit gefaseerd vervangen. Dit jaar zijn weer een nieuw net en 10 ballen aangeschaft. Alle materialen mochten wederom bij Rijk aan Zee worden opgeslagen en zij hadden ook de ‘kleedkamer’ weer neergezet voor de beachers.

Ondanks wat tegenvallende zomertemperaturen, kunnen we terugkijken op weer heel wat geslaagde beachvolleybalavondjes. Bij deze willen we alle trainers bedanken voor hun inzet bij de trainingen.

Tot volgend jaar!

Namens de beachcommissie,